در این مقاله قصد داریم معیارهای بازاریابی دیجیتال را بررسی کرده و به تفاوت میان 

بررسی وب سایت و بررسی بازاریابی دیجیتال بپردازیم:

معیارهای بازاریابی دیجیتال برای محتوا و رسانه های اجتماعی

ما در ادامه، معیار های بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه می کنیم که مرتبط با محتوا و رسانه های اجتماعی می باشد.

در ادامه مقاله ما معیارهای بازاریابی دیجیتال که مربوط به رسانه های اجتماعی و محتوا است به شما عزیزان ارائه می کنیم.

1.      نرخ سهیم شدن افراد

تعداد کلی سهیم شدن افراد در پست ها ( مثلا پسند کردن، نظر دادن، کلیک کردن و غیره) نسبت به تعداد کل بازدید صفحات اجتماعی یا پست های آن صفحه را نرخ سهیم شدن افراد می گویند.

2.      دنبال کردن و مشترک شدن

نشان دهنده کل تعداد افرادی است که به مطالب و محتوای صفحه شما  علاقمند شده اند و تمایل دارند وقتی که پست یا صفحه ی جدیدی در سایت شما انتشار می باید، به روز رسانی جدید را دریافت کنند.

3.      اشتراک گذاری ها

همچنین اشتراک گذاری هم نشان دهنده تعداد مرتبه اشتراک گذاری یک صفحه یا پست در رسانه های اجتماعی، وبسایت ها و یا وبلاگ های مختلف می باشد.

معیار بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی

در ادامه مطلب، ما معیار های بازاریابی دیجیتال مرتبط با فروش اینترنتی را به شما ارائه می کنیم.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها